WEEKEND WORKOUT – NO EQUIPMENT NEEDED

God fredag, dere!! Plutselig står enda en helg foran oss, dette går jo så fort. Fant nettopp ut at det er akkurat 100 dager til julaften også, iiih ♥ Jeg kom nettopp hjem fra trening, det ble en uvanlig sen økt i dag (jeg foretrekker definitivt å være der ganske tidlig), og det angret jeg ganske fort på da jeg så hvor mange folk det var der. Jeg tenkte iallefall å tipse dere om en økt om dere vil være litt sprek i helga, dette er en challenge som jeg delte for noen måneder siden, og den er tøff altså! 

Det er en challenge fra min treningsguru Kayla Itsines, og jeg tok denne for ganske nøyaktig fire måneder siden, så jeg tenkte å prøve meg på den igjen i helga for å se om jeg har noe fremgang! Det forventer jeg nesten altså, nå når jeg har trent programmet hennes i 16 uker. Det er ganske enkelt og straight forward, du bare tar tiden på hvor lang tid du bruker på å gjennomføre følgende:

  • 15 squats
  • 15 lay down pushups
  • 20 snap jumps
  • 15 straight leg sit ups
  • 15 broad jump burpees
  • 20 commandos (10 per side)
  • 15 bent leg raises
  • 15 sumo jump squats
  • 20 static lunges (10 per side)
  • 15 push ups
  • 15 toe taps
  • 20 X jumps (10 per side)
  • 15 bent leg sit ups
  • 15 burpees
  • 20 reverse lunge + knee lift (10 per side)
  • 15 sumo squats
  • 15 bent leg raises + hip lift
  • 20 walking lunges (10 per side)
  • 15 close squats
  • 15 bent leg jackknives 
  • 20 jump lunges (10 per side)
  • 15 drop push ups
  • 15 tuck jumps
  • 20 scissor kicks (10 per side)
  • 15 broad jumps
  • 15 straight leg sit ups
  • 20 squat pulses (5 pulses in the squat position)

Om dere er usikker på noen av øvelsene er det bare å google hvordan de gjøres! Denne økta kan fint gjøres hjemme. Jeg brukte 28 minutter sist, da hadde jeg nettopp begynt å trene Kayla igjen, så jeg var jo helt ødelagt i kroppen. Spent på hvordan det blir denne gangen! 

GOD HELG ♥

6 kommentarer
    1. Åh, dette må jeg absolutt teste ut! Jeg drar alltid ned på treningssenteret, men det er jo såå deilig å være ute i frisk luft også. Jeg må forresten bare si at jeg synes du er utrolig pen. Det første jeg tenkte på da jeg så deg var at du lignet på en blanding av Annijor og Martine Rødland Egeland. Og det er et kompliment!!! God helg :*

    2. Emilie Skaget: Åh, you made my day altså!! Så utrolig fint sagt av deg <3 Og ja, denne økta er helt supert å ta ute om du er så heldig å ha litt fint vær! God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg