NÅR DU HAR LITE PÅ HJERTET

Det er rart hvor fort ting kan endre seg egentlig, for det er bare ett par uker siden jeg hadde så mye på hjertet og ville bare skrive innlegg hele tiden, men nå har det forandret seg litt. Det er klart man kan jo ikke ha så mye på hjertet hele tiden, men det er så rart fordi jeg har mye jeg vil skrive om, jeg bare får det ikke helt ut. Jeg skriver alltid ned idéer til blogginnlegg med en gang jeg kommer på det, og den lista er egentlig ganske lang, men for tiden klarer jeg ikke helt å skrive det slik jeg vil. Men dette går opp og ned, så det er nok tilbake igjen snart! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg angrer litt på at jeg aldri kom meg så langt som til en powernap tidligere i dag, for nå er jeg så trøtt! Jeg kom meg iallefall ut og tok noen bilder, til tross for at det småregnet litt. Jeg var en tur i byen i dag for å snakke om et spennende samarbeid, så det var veldig hyggelig på en ellers så trøtt tirsdag! I morgen blir det endelig antrekkshoot igjen med fotografen min, og det gleder jeg meg til! På tide å få noen skikkelige bilder her igjen, det er jo grenser til hvor bra det blir med selvutløser, hehe. Håper dere har hatt en fin dag ♥

12 kommentarer

Siste innlegg