ER DET INNAFOR?

Er det flere som er trøtte i dag eller? Jeg syns faktisk ofte at tirsdagene er verre enn mandager, og det var det virkelig i dag! I går gikk det overraskende lett på trening, men i dag var det et slit. Verken jeg eller Caroline var klar da vi var på treningssenteret klokka 9, men som vanlig var det godt når det var gjennomført. Men det spørs ikke om en powernap er nødvendig senere i dag altså. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg går for tiden og venter på høsten, selv om jeg sikkert kommer til å angre på det om ett par måneder. Temperaturen har liksom ikke gått noe særlig ned, men jeg er så klar for å finne frem varme gensere og jakker. I dag klarte jeg ikke helt å vente, så jeg tok på meg favorittgenseren min til høsten. Er det innafor så tidlig selv om temperaturen fortsatt er tosifret? Det blir sikkert litt varmt, men det får bare, jeg følte meg litt kjølig i dag så. Jeg holder på å spille inn video i dag, og da har jeg så lett for å glemme litt av bloggen, men jeg kom heldigvis på det slik at jeg fikk lagt ut innlegg nå, haha. Det blir plutselig veldig mye å holde styr på de dagene jeg filmer, for da går jeg hele tiden og tenker på hva jeg skal filme. 

Hva gjør dere i dag?

11 kommentarer

Siste innlegg