TIL ENHVER ANLEDNING

Jeg er avhengig av FitBiten min, og har den på meg til enhver tid, men den er jo ikke akkurat kjempefin å ha på seg til hverdags og om jeg skal noe mer spesielt. Den ser jo veldig sporty ut med den svarte reima, men derfor er det helt supert at man kan bytte reim! Jeg kjøpte en på Wish for en stund siden, og for noen dager siden kom den i postkassa. Det var et veldig stort utvalg der, men jeg valgte rosegull siden det er favoritten min. Jeg kommer nok til å kjøpe flere etterhvert, så kan jeg variere enda mer. Jeg liker den veldig godt nå da, den ser liksom mer ut som en klokke. Jeg bruker fortsatt den svarte reima når jeg sover og når jeg trener, men ellers kommer jeg til å bruke denne! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne dagen har gått så fort, og nå vurderer jeg om jeg skal gå meg en liten tur i området her. Skyene på himmelen ser litt tvilsomme ut, men litt regn har da aldri skadet noen. Det blir ikke mange gåturer på meg akkurat om jeg ikke kan gå når det regner, jeg overlevde det på turen min i går iallefall! I morgen kommer jeg nok til å filme en ny video, og jeg er veldig motivert etter tilbakemeldingen jeg fikk på forrige. Flere har sagt at det virket naturlig for meg, og det er jeg så glad for! Det var jo faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd å snakke til kameraet, på engelsk i tillegg, så jeg gleder meg til å lage flere fremover! I morgen blir det nok en “What I Eat In a Day” video, siden jeg syns det er så interessant å se slike videoer. Ha en fortsatt fin kveld ♥

13 kommentarer

Siste innlegg