WAKING UP WITH A TAN

God søndag, fine dere! Jeg sitter fortsatt i morgenkåpa, men tenker snart å dra ut å gå en tur. Jeg kjenner at jeg må bevege meg litt i dag! Jeg våknet opp med en fin brunfarge i dag siden jeg påførte selvbruning i går kveld, og det gikk faktisk veldig fint. Jeg har veldig lite erfaring med selvbruning, men det gikk veldig bra med denne og jeg er fornøyd med resultatet, så da tenkte jeg å anbefale den videre til dere! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Da jeg var på jobb på fredag så jeg at vi hadde fått inn et nytt merke med selvbruning som jeg aldri har hørt om før, og de fanget jo selvfølgelig oppmerksomheten min litt ekstra siden det er rosa produkter, hehe. Men jeg sto en stund og sjekka ut de ulike produktene, og så fant jeg ut at jeg skulle teste de ut!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg endte opp med en skrubb, en mousse og hanske til å påføre selvbruningen. Jeg har ikke tenkt å ta sjansen med å påføre med hendene, det er dømt for katastrofe! Grunnen til at jeg ikke har orket å bruke selvbruning før er rett og slett fordi jeg syns hele prosessen er så stress, med å vente på at det skal tørke og så får jo du det garantert på sengetøyet når du legger deg. Det som fanget oppmerksomheten min med denne moussen er at du påfører den, har den på i 1, 2 eller 3 timer (alt etter hvor mørk du vil ha den), og så dusjer du. Fargen fortsetter å utvikle seg etter du har dusjet. Så jeg hadde den på i 2,5 timer ca, og så dusjet jeg og la meg. Dermed slapp jeg noe farge på sengetøyet siden jeg hadde skylt vekk det overflødige! Skrubben brukte jeg i dusjen før jeg påførte selvbruningen, slik at huden var helt klar. 

Jeg har ikke merket noe skjolder enda, så jeg tror nok påføringen ble veldig bra med hansken. Fargen ble også veldig fin, så nå føler jeg meg fresh altså! Jeg kommer definitivt heller til å ty til dette istedenfor solarium fremover, det er jo bedre for huden, lommeboka, og jeg syns ofte solarium bare er tiltak, haha. Men her har dere altså en anbefaling fra meg, og klarer jeg å bruke denne klarer dere også det. Du får den altså på Cubus (jeg vet ikke om noen andre plasser akkurat nå), og selvbruningen ligger rett i overkant av hundrelappen! Skrubben og hansken var vel 99kr tror jeg. 

10 kommentarer

Siste innlegg