DINNER IN BED

Fin lørdagskveld til dere! Mange er kanskje ute i kveld? Jeg er ikke det akkurat, og koser meg inne under dyna. Kvelden har gått til å se Suits med kjæresten, nå har vi sett ferdig alt som ligger på Netflix og det slutta jo så spennende at vi må nok finne resten på nettet, jeg klarer ikke vente. Jeg ville ha noe digg til middag i dag og vi endte opp med Pizzabakeren som vi spiste i senga mens vi så på Suits. Koselig ♥

Jeg kommer nok til å fortsette kvelden rolig med litt egenpleie, jeg kjøpte en selvbruning som jeg testet ut igår kveld, men jeg var veldig forsiktig med påføringen siden jeg er nybegynner, så jeg tenkte å gjøre det på nytt i kveld etter en god skrubb. Satser på at det blir bra og at jeg er fornøyd med den, da skal jeg skrive en anbefaling her inne. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva gjør dere i kveld?

14 kommentarer

Siste innlegg