A FAVORITE FOR FALL

Jeg er jo i skikkelig høstmodus om dagen, og jeg kjenner jeg gleder meg til dager med strikka gensere og kakao, mens jeg sitter under teppet. Selv om jeg virkelig er et sommermenneske, vet jeg jo hvilken tid vi har i vente, og da kan jeg like gjerne glede meg til de fine tingene som kommer med det kalde været. Også blir det litt godt at det blir kaldere på soverommet igjen for der er det veldig varmt på sommeren, og jeg sover utvilsomt best når det er kaldt på rommet. 

Jeg begynte faktisk med høstfarger på neglene allerede for en måned siden, da var jeg liksom klar. En som har vært favoritten min i flere år nå er Essie sin Bahama Mama, en mørk lilla som heller litt mot burgunder. Det er faktisk utrolig hvor lenge Essie sine neglelakker holder, for denne har jeg hatt i over tre år nå, og den føles ikke seig ut enda. Jeg bruker alltid Essie sin Good to Go top coat over neglelakkene mine, da holder de veldig lenge og får en ekstra glans over seg ♥

Fin lørdag til dere! 

15 kommentarer

Siste innlegg