EN LITT ANNERLEDES START PÅ DAGEN

Hei dere, og god fredag og snart helg!! I dag har jeg en litt annerledes start på dagen, jeg har nemlig tidligvakt på jobb. Det begynner å bli en stund siden sist nå, så det er kjekt med det på en fredag iallefall. Så får jeg se litt flere kollegaer også, det er jo ikke akkurat mange på jobb på kveldsvaktene. Til tross for at jeg har tidligvakt hadde jeg faktisk ganske god tid i dag tidlig, og det er så godt med litt tid i morgenkåpa og se på tv før jeg starter på jobb. Klokken 17 er jeg hvertfall ferdig på jobb, og da er det helg! 

Jeg har ikke lagt noe særlig planer for helgen, det er jo ikke så mye som skjer for tiden, jeg sitter jo, som nevnt før, og bare ser frem til jul egentlig, haha. Når er det innafor å begynne å se julefilmer?? Jeg håper på litt greit vær i helgen iallefall, så får jeg tatt litt antrekksbilder! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har dere noen planer for helgen?

13 kommentarer

Siste innlegg