HVA TROR DERE OM DETTE?

Det er noe jeg har tenkt litt på en stund, som jeg tenkte å høre deres mening om. Jeg har vært veldig interessert i å se på Youtube videoer i flere år nå, og har mange jeg følger der, og syns spesielt daily vlogger og mote- og skjønnhetsrelaterte videoer er kjempegøy å se på. Så nå når jeg faktisk har et kamera selv som filmer i HD, er jeg faktisk litt fristet til å starte med litt video selv. Det er jo heeelt ut av komfortsonen min, men jeg holdt endel på med det i mine første år med bloggen, og jeg vet at det bare er en tilvenningssak, og så er jeg jo veldig glad i å redigere videoer! Det er jo en måte for dere å bli enda bedre kjent med meg, og jeg har endel idéer til videoer jeg kunne tenkt meg å lage. Men jeg vil jo gjerne vite hva dere tror om det og om det er noe dere er interessert i å se? Hva tror dere? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har nå kommet ut av dusjen, som var veldig godt etter en tung start på dagen med trening. Er det bare jeg som syns det er tyngst å trene på mandager eller? Føles jo egentlig ut som jeg har på meg 10 kilo ekstra på mandager, det er så himla tungt, men jeg kommer jo meg alltid gjennom det. Såvidt, hehe. Nå skal jeg komme meg avgårde for å handle litt mat for uken. Ha en fin dag ♥

12 kommentarer

Siste innlegg