BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN – SPECIAL EDITION

Noen litt uhøytidlige bilder på en fredags ettermiddag! Det er jo ikke en hemmelighet akkurat at det blåser mye i byen jeg bor, det er jo tross alt en kystby, så det er ikke alltid så lett å ta antrekksbilder ute. Vi måtte prøve endel ulike steder da vi tok disse bildene på tirsdag, og det ble heldigvis noen bra bilder, men de mest mislykkede får dere se under her! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og sånn er det altså å bo i Ålesund! Sara og jeg satt oss på en kafé med hver vår laptop i dag for å jobbe litt, godt med litt variasjon i arbeidsplasser. Det var veldig fullt der da, så neste gang drar vi nok midt i uken heller, da er det sikkert litt bedre. Jeg startet dagen med å bli ganske blakk siden jeg måtte kjøpe ny lader til laptopen, kan dere tro at det koster 900kr for en Macbook lader?? Det er jo faktisk helt vilt, og nå håper jeg denne her varer litt lenger enn to år altså… Men det måtte bare til, og nå har jeg strøm igjen. God helg forresten! Jeg skal dra og handle litt godis etterpå, jeg har jo tross alt ventet hele uken på dette ♥ Har dere noen planer for helgen?

14 kommentarer

Siste innlegg