AUGUST RECAP

Hei, september! Hvordan har vi kommet så langt allerede? Altså, det er fire måneder igjen av dette året. Det går egentlig altfor fort, men det verste er at jeg allerede har begynt å se frem til jul. Det er liksom så lite som skjer på høsten, så da er julen det neste store å se frem til. Jeg tenkte iallefall at vi må starte denne måneden med å se tilbake på den forrige! August var en veldig fin måned, den startet med en uke full av jobbing, og uken etter dro jeg til Haag i Nederland med familien min, som var en kjempefin tur. Det var også en stor festival her i byen som var kjempegøy og jeg skrev et innlegg i ettertid som fikk stor oppmerksomhet og ble linket til på forsiden av Nettavisen, kjempegøy! En nedtur var jo selvfølgelig begravelsen jeg var i for en som gikk bort så altfor ung, og det er selvfølgelig noe som har vært mye i tankene mine. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et lite knippe bilder fra måneden! Nå er jeg spent på hva september har å by på, men jeg har troa på at det blir en fin måned! Satser på at det blir en måned med mye trening og et sunt kosthold iallefall. Har dere noen spesielle planer for denne måneden?

10 kommentarer

Siste innlegg