DECISIONS DECISIONS

Nå som høsten nærmer seg begynner jeg å tenke litt på hvilke jakker jeg vil bruke. Jeg er veldig glad i jakker og har nok litt for mange, men altså, vi bor jo i Norge og har jo mye bruk for det. I fjor fant jeg ut at det var siste sesongen for vinterjakka mi, som jeg nå har brukt i to sesonger. Den kunne fint vart lenger altså, men siden det var en hvit “teddy”jakke er den ganske ferdig nå. Så jeg er nå på jakt etter en ny vinterjakke, men jeg aner rett og slett ikke hva jeg vil ha! Høstjakker har jeg nok av, jeg har tre kåper som jeg får mye bruk av, men jeg trenger en litt tykkere en til vinter og minusgrader. Jeg har egentlig lyst på en litt kortere en i år tror jeg, litt á la den rosa til høyre under her, og jeg har sett på en på Cubus som vi har fått inn nå, men problemet med den er at den ikke har hette. Og så er jeg så usikker på farge! Det bør jo helst være en nøytral farge egentlig siden den blir brukt såpass mye, men jeg har litt lyst på en med farge siden de fleste jakkene mine er nøytrale. De har mange fine på Nelly nå, men jeg tror kanskje jeg må vente enda litt til og se hva mer som kommer inn, og se om jeg klarer å finne ut hva jeg vil ha! Hvilke jakker liker dere å bruke på vinteren? Kjekt å høre litt andres meninger også! 


// HER // HER // HER // HER // HER // HER // (Adlinks)

// I’m trying to figure out what kind of jacket I want for the winter time. I have enough coats for fall, but I need a thicker one for those colder, snowy days. I’m kind of heading towards a shorter jacket this year, like the pink one to the right up here, and I’ve been looking at a similar one at the store I work at, but the only problem is that it doesn’t have a hood. And I’m so unsure about the color! It should be a neutral color really since I will wear it so much, but I kind of want one with a color because most of my jackets are neutral. Nelly has so many pretty jackets now, but I think I will have to wait a little bit longer and see what else will arrive in store, and if I can find out what I want! What kind of jackets do you like for winter? 

13 kommentarer

Siste innlegg