EN EKKEL START PÅ DAGEN

God morgen, dere ♥ Jeg fikk en litt brå start på dagen i dag da jeg våknet av en melding fra banken om at kortet mitt var forsøkt brukt i USA. Jeg hadde heldigvis på regionsperre sånn at det ikke gikk, så da ble jeg lettet, men så gikk jeg inn i nettbanken og så at det faktisk hadde blitt brukt, på nettet… Jeg måtte derfor ringe banken og få sperret kortet og opprettet sak, noe så ekkelt! Jeg er bare så glad for at det var kredittkortet og ikke det vanlige bankkortet, så det er faktisk ikke brukt noe av mine egne penger sånn sett. Men veldig ekkelt, og jeg skjønner ikke hvordan det har skjedd heller siden jeg ikke har bestilt noe på ukjente nettsider, og jeg har generelt ikke brukt det kortet på en stund. Og selve kortet er ikke stjålet altså, men noen har altså fått tak i kortinformasjonen min på et vis. Banken hjalp meg heldigvis med en gang, så det ordner seg nok nå. Men det var ikke den beste starten på dagen akkurat! Husk å følge med i nettbanken deres folkens, og ha på regionsperre! Har dere opplevd noe sånt før?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg en hudpleietime og det gleder jeg meg utrolig mye til! Det er så deilig å ta seg litt tid til selvpleie, og jeg syns det er så viktig også at alle gjør det innimellom. Ekstra deilig er jo det når du gjør det hos noen som faktisk kan det, og du bare kan ligge der og slappe av og nyte. Så dette blir nok ukens høydepunkt for min del, og jeg tror det kommer til å gjøre godt for huden min etter sommeren og et ikke helt optimalt kosthold. 

15 kommentarer

Siste innlegg