FORANDRINGER ER BRA

Som dere sikkert ser nå har det skjedd forandringer her inne, og jeg har et helt nytt design! Det var jo kun headeren jeg endret på da jeg begynte å blogge igjen på starten av året, så designet har jo vært det samme i noen år nå. Selv om jeg likte det designet veldig godt merker man jo etter noen år at det kanskje er på tide med forandringer. Så nå har jeg fått ordnet et nytt et og jeg er SÅ fornøyd! Jeg liker at det er helt enkelt og veldig oversiktlig, og jeg håper at dere også liker det! Det skal kunne være lett å finne frem her, og det tror jeg det er sånn som det er nå. Det er til og med tilpasset mobil, så det ser bra ut der og!

// As you can probably see there have been some changes in here, and I have a brand new design! My header was the only thing I changed when I started blogging again at the start of this year, so the design has been the same for a few years now. Even though I liked that one a lot, of course you get a bit tired of it and want some changes after a few years. So now I have a new one and I’m so happy with it! I like that it’s simple, and I hope you guys like it as well! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg hatt en rolig start på dagen, og jeg kjente at jeg trengte det. Jeg er kjempestøl i kroppen etter både gårsdagens og mandagens økt, så derfor tenkte jeg at det kunne være greit med treningsfri i dag. Jeg lå en stund i senga før jeg sto opp, og det gjør jeg med god samvittighet av og til. Jeg skal jo på jobb om ett par timer, så det blir nok bevegelse da. Før det skal jeg redigere litt bilder, og så lage pastasalat som jeg kan ta med på jobb. Som jeg har sagt før er jeg så glad i pastasalat, så det blir fort at pastasalaten blir mat for resten av dagen. Så har jeg både til jobb og etter jobb, når jeg gjerne ikke orker å begynne å lage noe mat. 

// Today has been a calm start to the day, and I really feel like I needed it. My entire body is so sore after yesterdays and Mondays workout, so I thought it would be good with a day off today. I laid in bed for a while before I got up, and I like to do that every once in a while. I’m going to work in a couple hours, so it will be enough activity then. Before that I’m editing some photos, and then making a pasta salad to bring to work. As I’ve said before I really like pasta salads, so it will probably be what I’m eating for the rest of the day. So I have enough for work and after work, when I’m too tired to start making food. 

Liker dere det nye designet?

20 kommentarer

Siste innlegg