REDD FOR Å GÅ ALENE?

Jeg har satt meg godt til rette under dyna nå, kjempedeilig etter en liten gåtur i frisk luft. Jeg har på The Voice på tv-en, det eneste talentprogrammet jeg orker å følge med på egentlig. Jeg er så glad for at jeg kom meg ut for å gå tur, det gjør jo så godt! Jeg gikk på en plass som heter Borgundgavla, det er et sted med museum og mange eldre, små hus med gamle klasserom for eksempel. Det er litt av en turistattraksjon om dagen, med andre ord. For å være helt ærlig følte jeg meg ikke helt trygg med det første der jeg gikk alene. Det er jo mye som skjer for tiden i hele landet/verden, og sånn har det vel egentlig alltid vært, men jeg kan ikke la være å tenke noen sånne tanker. Men herregud, vi kan jo ikke slutte å leve av den grunn, og jeg hadde en veldig fin tur. Endte opp med å følge en sti til jeg kom til utsikten på det nederste bildet, der jeg kunne se mot byen. En fin slutt på dagen, og jeg håper deres har vært fin også ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

// I went out for a walk this evening and it was so nice. Now I’m in bed watching The Voice on the TV, the only talent show I actually want to watch. I’m so glad I went out for a walk, it feels so good for my body. To be honest I couldn’t help not feeling entirely safe when I walked there alone. There is so much going on in this country/world now, and I guess it’s always been like that, but I can’t help having those thoughts. But we can’t stop living because of that, and I had a really nice walk. I ended up following a path that took me to the view in the last photo, where I could see towards the city. A great finish to the day 

11 kommentarer

Siste innlegg