DETTE TRENGTE JEG

Jeg kom meg på en etterlengtet tur i dag, og nå føler jeg at jeg har fått gått av meg denne uken som har vært. Den har jo som kjent ikke vært helt god for meg, så nå er jeg veldig klar for en ny uke. Jeg fikk med meg Matias også så det var veldig fint. Vi gikk en sti som heter Borgernes vei bort til Byparken og så opp trappene til Fjellstua og tilbake igjen til Aksla der bilen sto. Tror vi gikk i en og en halv time så det ble en veldig fin tur, og akkurat det jeg trengte nå. Det er altfor sjeldent jeg tar meg en lang gåtur (eller gåtur generelt) og det er noe jeg må bli flinkere til. Det var så utrolig godt for sjela å gå der i fullstendig stillhet, ingen biler og nesten ingen folk heller. Kroppen trenger det, definitivt oftere enn én gang i året. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg har aldri vært ute på denne “byrampen” før, rett og slett fordi jeg har en sinnsyk høydeskrekk, så jeg sto utpå der i maks ett sekund og så omtrent oppover fordi jeg ikke turte å se ned. Aldri igjen, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette var utsikten på slutten av turen, helt nydelig. Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, som jeg egentlig har gjort i hele dag. Søndager er så viktig for meg for å lade opp til en ny uke, og nå kan den bare komme! Første jeg skal gjøre i morgen er å trene, og det gleder jeg meg ufattelig mye til etter en uke uten. Håper dere også har hatt en fin søndag ♥

9 kommentarer

Siste innlegg