BROWMAZING

Jeg blir stadig forbauset over hvordan teknologien utvikler seg, og ikke bare innenfor elektronikk men også i kosmetikk. Noe av det gøyeste med å jobbe på Cubus er når vi får inn ny kosmetikk, for nå begynner teknologien der virkelig å bli interessant! Tidligere denne uken fikk vi inn Tattoo Brow, og det hørtes så bra ut at jeg bare måtte teste det ut. Det er altså brynsminke som varer i opptil tre dager. Du påfører det over bryna i den formen du vil ha, har det på i to timer, og så peeler du den av. Forskjellen på dette og brynfarge er at fargen her legger seg ikke bare på håra, men også på huda, så om du har en del av brynet hvor der er mindre hår, så vil fargen her uansett fylle inn dette. Det er jo helt supert! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BEFORE
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AFTER
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fargen er ikke mye mørkere, men det ville jeg ikke ha heller, men den er mye jevnere, og det er jo helt supert! Det er jo tross alt derfor jeg bruker brynsminke, for jeg er egentlig fornøyd med fargen min til vanlig, men bryna min er ikke helt jevne, så det er derfor jeg bruker brynsminke til vanlig. Nå blir det bare spennende å se om den faktisk varer i tre dager! 

I dag føler jeg meg litt tung i hodet, så jeg kjenner jeg virkelig trenger å gå meg en lengre tur. Været er ganske greit, så det vil jeg utnytte. Er ikke ofte jeg faktisk har lyst å gå en lang tur, men i dag har jeg veldig lyst, så da må jeg selvfølgelig benytte sjansen! Ha en fin søndag ♥

9 kommentarer

Siste innlegg