DET BESTE VALGET JEG HAR TATT

Akkurat nå føles det helt absurd ut at jeg i fjor ikke blogget, og på den tiden kunne jeg ikke se for meg å begynne på igjen heller, selv om det innerst inne var noe jeg virkelig kunne tenke meg. Jeg startet jo opp denne bloggen i 2009, så den var jo en stor del av livet mitt over flere år, og som jeg har nevnt før føltes det virkelig ut som et tomrom det 1,5 året jeg ikke blogget. Det er virkelig noe jeg elsker å holde på med, og hadde det vært et studie som omhandlet sosiale medier og blogging hadde det ikke vært tvil om hva jeg skulle studert. 


Første gangen jeg sto foran kameraet igjen på nesten to år, DET var uvant det!

I starten av januar ble hverdagen min plutselig helt annerledes da jeg gikk fra fulltidsjobb til nesten ingenting, og det var ufattelig deilig siden jeg var så sliten etter det året jeg hadde hatt. Men nå hadde jeg endelig tid til å forstå at det var noe som manglet i livet mitt, bloggen! Jeg var så usikker på om jeg skulle gjøre det, men jeg tuller ikke når jeg sier at det var en av de beste valgene jeg har tatt i mitt liv. Det er sikkert vanskelig å forstå for de som ikke blogger, siden alt vi gjør egentlig er å skrive om livet vårt og ta bilder av oss selv. Men det er noe med det altså. Noen dager kan det føles helt meningsløst ut for meg, men så gjør jeg det likevel, og så er jo det at jeg kan skrive tekster som betyr litt mer også. Og tilbakemeldingen jeg får, kommunikasjonen med dere. Det er det som gir meg noe, og jeg har ikke planer om å stoppe med det første. 

6 kommentarer
    1. Enig med deg der. Jeg har perioder der jeg ikke blogg grunnet ting. Og jeg blir så rar for jeg får ikke noe kreativ outlet. Jeg har ikke mange lesere for og si det sånn. Men gjøre det ikke for lesere eller annet. Men mest for og kunne være kreativ og få et outlet. Trur jeg har et veldig stort behov og for det. Kunne ikke tenkt meg og stoppe helt.
      http://www.josefine.blogg.no

    2. jeg skjønner så godt hva du mener, jeg bestemte meg selv for å starte igjen i vinter som var og jeg angrer ikke et sekund. Man sitter igjen med så utrolig mye fint!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg