STEP 1 TO GETTING YOUR LIFE TOGETHER

Denne dagen har gått i ett, og jeg tror det var akkurat det jeg trengte. Jeg dro hjemmefra tidlig i dag for å passe min lillesøster, Stella, i en liten time, og etter det dro jeg til byen for å møte min venninne, Silje, til lunsj. Vi tok en liten titt rundt i butikker også, og tiden går jo så ufattelig fort. Jeg var kun hjemme i en halvtimes tid før jeg dro hjem til familien igjen der mamma hadde laget pizza til meg som jeg kunne spise før jobb. Denne dagen har ikke vært så verst! Men det jeg tenkte å vise dere i dette innlegget var en liten sak jeg skaffet meg i dag, etter å ha lett overalt i noen dager. Jeg ville ha en enkel planlegger, og etter å ha lett i alle bokhandler i byen og lett på nettet, endte jeg faktisk opp med å finne en på Clas Ohlson. En søt, enkel, lyserosa, hvor jeg kan skrive ned planer og gjøremål. Veldig greit at det var litt plass til notater på hver uke også. Et lite steg til å få orden på livet! Nå skal jeg se Suits og spise godis i armkroken til kjæresten min, akkurat det jeg trengte nå ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

// This day went so fast, and I think it’s exactly what I needed. I went out early today to look after my little sister, Stella, for an hour, and after that I went to town to meet up with my friend, Silje, for lunch. We looked around in a few stores as well, so time went by really quickly. I was home for about half an hour before I went back to my family where mom had made me pizza so I could eat it before work. This day hasn’t been too bad! But what I thought I would talk about in this post was a small little thingy I bought today, after looking everywhere for a few days. I wanted a simple planner, and after looking in every book stores and online, I found it in a store called Clas Ohlson, that sells a lot of different stuff. I ended up with a cute, simple, pink one where I can write down plans and stuff to do. I really liked that it had space for notes in every week too. A small step to getting my life together! Now I will watch Suits and eat candy with my boyfriend, just what I needed now 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg