TRYING TO GET OVER IT

Denne uken har helt ærlig vært en skikkelig berg- og dalbane for min del. Jeg var helt overveldet i starten av uken da det tok helt av med innlegget mitt og det lå på forsiden av blogg.no, Nettavisen og Side2 (der det forsåvidt fortsatt ligger). Jeg hadde aldri trodd at det kom til å bli så populært, men det er jo veldig kjekt at det ble det. Nå har det roet seg igjen og ting er tilbake til normalt. Utenom min overveldelse i starten av uken har jeg egentlig ikke vært i noe godt humør, og det har jo nok naturligvis hatt litt å gjøre med denne uken. Nå vil jeg egentlig bare komme meg over denne uken for jeg er veldig lei av å være i dårlig humør og ha lite energi. Jeg trenger rett og slett en ny uke for å komme meg videre, og det er heldigvis ikke lenge til. Beklager mye negativitet altså, men når jeg er i så dårlig humør klarer jeg bare ikke å late som ingenting. Det blir bare falskt for meg akkurat nå. Men nedenfor har dere gårsdagens litt sporty antrekk, jeg digger det! Akkurat nå møter jeg en venninne i byen, og senere skal jeg jobbe. Blir fint å holde meg litt opptatt i dag ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sweater Bikbok / Pants and purse Cubus / Sneakers Nike Air Force 1

10 kommentarer

Siste innlegg