JEG TRENGER Å SKRIVE

Dere har kanskje merket at det er endel innlegg her for tiden om ting jeg tenker og mener, og det er rett og slett fordi jeg har så mye på hjertet! Jeg føler rett og slett at jeg virkelig har funnet gleden i å skrive igjen, og jeg er derfor veldig motivert. Jeg får jo så god tilbakemelding på det jeg skriver også, så da gir det meg virkelig mersmak! Dette er jo tross alt bloggen min, og jeg kan skrive om det jeg føler for her. Jeg tror at med det året jeg hadde i fjor var det så mye som bygde seg opp inni meg som ikke kom ut, og det er nå jeg faktisk får det ut. Jeg føler en lettelse inni meg når jeg poster innlegg her, og jeg tror kroppen min virkelig har hatt godt av det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I noen måneder nå har fokuset mitt for det meste vært på Instagram, og jeg merker at det har stjelt mye av tiden min fra bloggen. Jeg har ikke prioritert den nok, men nå føler jeg at jeg har funnet tiden og gleden til den igjen. Det jeg trenger er å finne en balanse mellom alle sosiale medier. For jeg vil gjerne kunne fokusere både på bloggen og på Instagram, så jeg må bare fordele tiden litt rett og slett. Så lenge jeg får skrive. Det er det jeg trenger for tiden, så det er det jeg gjør. Og jeg håper dere liker det? Det virker iallefall slik, og det er jeg glad for. Så lenge jeg har noe på hjertet kommer jeg til å fortsette slik. Jeg vil at dette skal være en blogg der dere kan lese om overfladiske ting, og om litt viktigere ting. Jeg har noen temaer jeg aldri kommer til å skrive om, politikk for eksempel, men ellers kan det variere. Alt etter hva jeg har på hjertet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vil gjerne at dere skal komme med forslag også om dere har ting dere vil jeg skal skrive om, men jeg tenkte å ta et litt mer spesifikt innlegg om det en annen dag, der jeg har noen spørsmål til dere. Selv om det er min blogg vil jeg jo gjerne skrive om ting dere vil lese om også. Jeg skal iallefall benytte sjansen nå mens jeg har så mye på hjertet, jeg sitter faktisk og skriver ned temaer akkurat nå, for det bare popper opp i hodet. Skriving dere – noe så fint ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg