WHEN YOU’RE FEELING SORRY FOR YOURSELF

I disse dager føler jeg faktisk ufattelig synd på meg selv, av den enkle grunn at jeg er jente, og én uke i måneden har jeg det veldig ubehagelig, som alle andre jenter. Det er ikke hver gang det er like ille, men i går og i dag har jeg rett og slett hatt mye smerter, og da syns jeg synd på meg selv, haha. Kostholdet mitt er derfor deretter, men det får bare være! I kveld bestilte jeg pizza, og det var skikkelig digg. Så jeg tilbringer kvelden i fosterstilling i senga mens jeg ser på en halvdårlig film på Netflix ♥ Satser på å få kostholdet på plass igjen i morgen da, da regner jeg med det meste av smerter er over også. I morgen har jeg en frokostdate på planen også, så det blir koselig! Er ikke akkurat ofte jeg spiser frokost ute, så det blir kjekt med en annerledes start på dagen enn jeg er vant til. Mer om det i morgen! Har dere hatt en fin dag? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

// These days I feel incredibly sorry for my self, because of the simple reason that I’m a girl, and one week of the month I’m in pain, like every other girl. It’s not that bad every time, but yesterday and today I’ve been in a lot of pain, and that makes me feel so sorry for my self, haha. I’m not eating too healthy because of that, but it’s only for a couple of days so. I ordered a pizza earlier, and now I’m spending the night in bad watching a lousy Netflix movie ♥ I’m planning on eating healthier again from tomorrow, I think most of my pains will be gone then. Tomorrow I also have a breakfast date scheduled, so that will be nice! It’s not exactly often that I’m having breakfast out, so it will be nice with a different start to my day then I’m used too. More about that tomorrow! How was your day?

7 kommentarer

Siste innlegg