BIDDINGS AND BLOOD TESTS

Jeg startet denne dagen på legekontoret, det vil si nesten en halvtime med venting, og 15-20 minutter inne med legen. Hvor typisk er ikke det at man faktisk bruker lenger tid på å vente? Men jeg hadde ingen andre planer etterpå, så det gikk fint. Jeg var bare inne for en helsesjekk, det er så lenge siden jeg har hatt det, så jeg tenkte det var greit å få sjekket at alt står bra til. En aldri så liten EU-kontroll, hehe. Vi var på visning av en leilighet vi kanskje ville by på i dag, så mens jeg satt på legekontoret prøvde jeg å følge litt med og se også. Det var to ganger vi hadde tenkte å legge inn bud, men hver gang kom det nytt bud, så da ble det ikke noe av. Veldig spennende å følge med på da! Utrolig hva folk er villig til å betale for en liten leilighet. Vi har jo ingen hast med å flytte heller, så vi følger bare med og kikker litt av og til. Nå skal jeg lage lunsj og så må jeg ut og fikse litt småting. Solen skinner i dag også! Hva er deres planer? ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

// I started my day at the doctor’s office, which means almost half an hour with waiting, and 15-20 minutes with the doctor. How typical is it that you have to spend most of the time waiting? But I didn’t have any plans afterwards so it was fine. I was just in to check my health, it’s so long since the last time I did that, so I just want to check that everything’s fine. We were looking at an apartment last night that we thought about bidding on, so while I was at the doctor’s I tried to follow and see if any bids came. There were a couple times we thought about bidding, but every time I planned to, there came a new one, so it didn’t happen. But really exciting to follow it! I can’t believe what people are willing to pay for a small apartment. We are in no rush to move out either, so we’re just looking around. Now I’m going to make some lunch and then I have to go take care of a few things. The sun is shining today as well! What are your plans? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg