SUMMER IS OVER

Da jeg våknet i dag tidlig fikk jeg en følelse inni meg av at sommeren er over. Temperaturen her har ikke gått ned noe særlig (vi har jo forsåvidt høsttemperatur nesten hele sommeren), men jeg tror kanskje at det var en liten blanding av at folk har startet på skolen igjen og at det er grått ute? Iallefall, jeg måtte bare følge den følelsen, så jeg ryddet i klesskapet mitt og pakket vekk sommerklærne. Jeg har ganske mye sommerklær, så de tok mye plass, så da tenkte jeg at jeg kunne pakke de vekk nå. Jeg har ikke lagt de helt vekk enda, de ligger i poser i et annet skap, så om det skulle dukke opp ett par sommerdager til (det gjør jo ofte det når skolen har startet igjen), får jeg lett tak i de igjen. 

// When I woke up this morning I got this feeling inside that summer is over. The temperature isn’t much lower yet (however the temperature hasn’t been very high this summer), but I think it was a mix of people starting school again and the grey weather outside that gave me the feeling. I just had to follow my feeling though, so I cleaned out my closet and packed away my summer clothes. I have quite a lot summer clothes, so they took up much space, so I thought I might as well pack them away no. They’re not completely packed away though, they are in bags in another closet, so if a couple more summer days are to show up (they often do after school has started again), I can easily get them. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden det føles ut som sommeren er over tenkte jeg en liten recap av noen av mine antrekk denne sommeren var på sin plass. Skulle trodd noen av disse antrekkene var fra høsten, men sånn er det når det ikke alltid er så varmt her. Jeg syns sommeren har gått utrolig fort da, og som alltid er jo det litt trist når den er over, men jeg føler meg ganske klar for høsten også. Jeg er en sucker for varme gensere og kakao, så det blir fint ♥ Og så må jeg bare nevne at det var kjekt å se at så mange likte innlegget mitt i går, det er fint å se at jeg ikke er alene om de tankene! Innlegget har tilogmed ligget på forsiden av blogg.no i dag, sammen med innlegg fra blant annet Kristine Ullebø og Madeleine Pedersen, så det tar jeg som et veldig bra kompliment ♥

// Since it feels like summer is over I thought I would do a small recap of some of my outfits this summer. You would’ve thought some of these outfits were from autumn, but that’s just how the weather is here sometimes. I think summer has gone so fast, and as always it’s a little bit sad when it’s over, but I’m quite ready for fall too. I’m a sucker for warm sweater and hot chocolate ♥ And I just have to mention how great it was too see that so many people liked my post yesterday, it’s nice to see I’m not alone on these thoughts! The post has even been on the front page of blogg.no today, along with posts from Kristine Ullebø and Madeleine Pedersen, so I take that as a big compliment 

8 kommentarer

Siste innlegg