FROM DRESS TO TOP

I helgen slet jeg litt med å finne ut hva jeg skulle ha på meg til festival, jeg regner med flere kjenner seg igjen her? Et skap fullt av klær men ingenting å ha på seg… Men så fant jeg frem en kjole og fikk en idé. Det er en kjole jeg kjøpte på salg i fjor men kun har fått brukt én gang, rett og slett fordi jeg sjeldent får bruk for lange kjoler. Siden kjolen egentlig bare er en body med stoff over, klippet jeg av stoffet (det var bare festet med ett par sømmer oppe på skuldrene), slik at kun bodyen var igjen! 

// I struggled with finding something to wear before the festival this weekend, so I found a dress and had an idea. It was a dress I bought on sale last year but I’ve only worn it once, simply because I rarely use long dresses. Since the dress is really just a body with some fabric over it, I cut off the fabric (it was only attached with a couple of seams on the shoulders), so that only the body was left!

BEFORE

AFTER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg liker den så mye bedre nå! Jeg får mer bruk for den siden det er en topp, og jeg syns rett og slett resultatet ble veldig bra. En perfekt party-topp. På festival liker jeg ikke å være helt stivpynta, så jeg brukte dette enkle antrekket sammen med en hettejakke, denimjakke, og sneakers. Enkelt og greit! Tror det blir veldig bra med et fint skjørt til denne toppen også. Kanskje nærmere jul for eksempel ♥

// I like it so much better now! I get more use out of it since it’s a top, and I just think the result was really cool. A perfect party top. At festivals I don’t like to be so dressed up, so I wore this simple outfit with a hood jacket, denim jacket, and sneakers. I think this top will be great with a pretty skirt too. Maybe closer to Christmas with all the holiday parties 

11 kommentarer

Siste innlegg