FESTIVAL OUTFIT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Top Cubus / Skirt Bikbok / Purse Marc by Marc Jacobs / Shoes eBay
 

Hei søndagsfølelse! Jeg er helt utslitt etter gårsdagen, og jeg drikker jo ikke alkohol engang. Men når man står i en stor folkemengde hele kvelden og danser og synger og blir skubbet rundt på så blir man ganske sliten uansett. Så denne dagen føles veldig ut som en søndag av den enkle grunn at jeg ikke gjør noe som helst, bare slapper av og lader opp til en ny festivalkveld. Det er denne dagen som har de beste artistene syns jeg, Sondre Justad, Ronan Keating (barndommen♥), Seeb og Kygo. Beina mine trenger hvile etter i går slik at jeg er klar for mye mer dansing igjen i kveld! Ovenfor ser dere iallefall gårsdagens antrekk! Jeg kjøpte meg blinkesko på eBay, så det var god stemning, selv om bare den ene skoen ville fungere, hehe. Jaja, de var ikke dyre akkurat! Nå skal jeg fortsette å se på barnefilm og lade opp til i kveld, vi snakkes i morgen ♥

// Hello Sunday feeling! I’m exhausted after yesterday’s festival, even though I’m not drinking alcohol. But you still get tired after a festival with so many people, and all the dancing and singing! It’s fun though. I have such a Sunday feeling today because I’m not doing anything up until tonight when the festival is starting again. My legs need rest so that I’m ready to dance more tonight! I’m so excited for the artists performing tonight, Ronan Keating (my childhood♥), Seeb and Kygo. Above is yesterdays outfit, I bought blinking shoes on eBay, so that was so much fun! Only one of the shoes worked though, but they weren’t exactly expensive, so I didn’t expect much, haha. Now I’m gonna continue watching an animated movie and recharge for tonight, so I’ll see you tomorrow 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg