A SIMPLE BREAKFAST TIP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag tenkte jeg å komme med et aldri så lite frokosttips til dere! Jeg spiser sjeldent brødmat til frokost, rett og slett fordi jeg syns det fort kan bli litt kjedelig, og jeg er ikke så veldig glad i brød. Det har som regel gått i en type musli eller frokostblanding, men nå har jeg fått en ny obsession, nemlig havregrøt! Det spiste jeg veldig mye til frokost da jeg bodde i New York, men når jeg har laget det her hjemme har jeg bare følt det har blitt kjedelig og smakløst, helt til jeg fant denne på butikken. Siden jeg så den bare hadde gode ingredienser og ingen sukker tenkte jeg at jeg skulle prøve den ut, og den var rett og slett veldig god! Siden det er jordbær- og eplebiter oppi gir det litt mer smak, og så legger jeg gjerne på noe ekstra frukt eller bær på toppen. Kjempegodt! Du kan velge om du vil bruke vann eller melk, men jeg bruker aldri vann for da blir det mindre smak på. Så jeg bruker mandelmelk! Jeg pleier heller aldri å måle opp som det står på pakken du skal gjøre, jeg bare tømmer oppi så mye jeg vil ha, og så tar jeg såpass med melk at det dekker litt av toppen. Bare et lite tips fra meg denne onsdagen ♥ Har dere noen gode frokosttips? 

// Today I thought I would come with a small breakfast tip for you! I rarely eat bread for breakfast, simply because I think it can be a bit boring, and I don’t like bread that much. Usually I eat some muesli or cereal, but now I have a new obsession – oatmeal! I often had that for breakfast when I lived in New York, but when I’ve made it at home I’ve felt that it’s boring and doesn’t taste much, until I found this at the store. Since it only has good ingredients and no sugar I thought it was worth a try, and it’s really good! Since there are pieces of strawberry and apples in it there’s more flavor, and I often put some extra fruits or berries on the top. So good! You can choose if you want to use water or milk, but I never use water because then there’s less flavor. So I use almond milk! I never measure like it says on the package, I just fill the bowl with how much I want, and then I’ll take enough milk so that it covers most on the top. Just a small tip from me this Wednesday ♥ Do you have any good breakfast tips?

6 kommentarer

Siste innlegg