FIREWORKS AND MY FAV DESSERT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og så var jeg hjemme igjen! Kom hjem sent i går kveld, og da var det nesten rett i seng, jeg var helt ødelagt. Enten jeg har en flytur på 1 time eller 8 timer blir jeg kjempesliten, tror nok det bare er noe med luften på flyet og at det tar endel energi å reise. Jeg tenkte å starte med å vise dere noen bilder fra fredagskvelden! Da dro vi tilbake til stranden for det skulle være fyrverkerifestival! Vi hadde jo vært der kvelden før også, og da var det jo greit med liv, men på fredagen var det noe helt annet! Det var stappet fullt med folk, men vi fikk heldigvis takk i bord på en restaurant med en gang. Og jeg vet ikke om jeg har fortalt dette før, men min favorittdessert er churros. Uheldigvis en dessert som man ikke får tak i veldig mange plasser, iallefall ikke i Norge, så til min store fornøyelse hadde de det flere plasser på stranden, og da måtte jeg selvfølgelig kjøpe noen. Etter hvert startet fyrverkeriene, og det var kjempefint å se på! En fin siste kveld i Haag. Skal vise dere noen flere bilder fra byen i løpet av de neste dagene! 

// And then I was back home! I arrived home late last night, and I almost went straight to bed, I was so tired. I thought I would start by showing you some photos from Friday night! We went back to the beach for a firework festival! We had been there the night before too, and there were a great amount of people, but on Friday it was completely packed! Luckily we got a table on a restaurant right away. And I don’t know if I’ve told you this before, but my favorite dessert is churros. Unfortunately a dessert that is not easy to find, at least not in Norway, so I was so happy when I saw that they had them on several spots by the beach, so of course I had to get some. After a while the fireworks started, and it was so nice to watch! A great last night in The Hague. I will show you some more photos from the city in the next few days! 

8 kommentarer

Siste innlegg