A YUMMY AND HEALTHY BREAKFAST

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det første vi gjorde da vi kom til Haag på torsdag var å dra en plass og spise frokost. Vi ankom jo byen så tidlig som halv ti, så vi hadde ikke spist noe særlig før det. Kom over en kafé på Facebook som heter Club Vers, så da tok vi turen dit. Jeg måtte selvfølgelig bestille avocado toast, siden jeg er så svak for alt som inneholder avocado, og de andre bestilte pannekaker, smoothie bowl og croissant. Jeg hadde en smoothie til i tillegg, så jeg følte at frokosten min var riktig så næringsrik og god! Jeg ble litt misunnelig på de andre sin mat også da, det var rett og slett for mye godt på menyen! Heldigvis for meg klarte ikke Stella å spise opp pannekakene sine, så da tok jeg litt fra henne også. Det var iallefall et veldig kult sted med mye sunn og god mat, så det var en fin start på turen vår ♥ I kveld går turen hjem igjen, men før det har vi mange flere timer til å utforske! 

// The first thing we did when we arrived in The Hague on Thursday was to go somewhere for breakfast. We arrived to the city as early as 9.30AM, so we hadn’t eaten much before that. We saw a café on Facebook called Club Vers, so that’s where we went. Of course I had to order the avocado toast, since I’m weak for anything that contains avocado, and the others ordered pancakes, smoothie bowl and croissant. I had a smoothie too, so I felt like my breakfast was quite nutritious and good! I think the rest of the food looked so good too, I just wanted everything on the menu! Luckily for me Stella didn’t finish her pancakes, so I got some from her. It was a really nice place with lots of healthy and yummy food, so it was a great start to our trip ♥ Tonight we’re going back home, but before then we have many more hours to explore! 

8 kommentarer

Siste innlegg