A WEEKEND AWAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Top and skirt Cubus / Leather jacket Zara / Purse Nelly.com / Sneakers Nike

Hei dere! Dette innlegget ble faktisk skrevet før klokka 06 i dag tidlig, tidlig oppe ja! Vi tok flyet veldig tidlig i dag og nå er vi nok fremme ved vår destinasjon. Tenker jeg venter enda litt til med å fortelle hvor vi er, for å holde spenningen oppe ♥ Men hvis dere følger meg på Instagram @malindh så legger jeg det ut på story der, så om dere vil vite det nå er det bare å sjekke det ut der. Dette var gårsdagens antrekk, det var faktisk helt nydelig vær som jeg heldigvis fikk utnytta litt før jeg begynte på jobb. Tenkte faktisk ikke over hvor godt toppen min matchet veska, men så eier jo jeg mye rosa så da skal det ikke mye til. 

// Hey guys! This post was actually written before 6am this morning, early! We had a flight quite early today and now we are probably at our destination. I think I’ll wait just a little bit longer before I’ll tell you where we are. But if you’ll follow me on Instagram @malindh I’ll post some on my story there, so if you want to now, just check that out. This was yesterdays outfit, the weather was lovely so luckily I got to take advantage of it before work. I actually didn’t plan that my top matched my purse, but then again I own a lot of pink so. 

 

9 kommentarer

Siste innlegg