INSTASTORIES LATELY


Follow me @malindh

Noen av mine Instagram stories fra de siste to ukene! Følg meg gjerne der om dere vil få med dere litt mer enn det som kommer på bloggen ♥ Nå begynner jeg på jobb, jeg skal jobbe i dag og i morgen før jeg drar på torsdag. Begynner å bli litt reisesyk nå, det er jo tross alt en måned siden sist, hehe. Elsker å reise til nye plasser og oppleve nye ting, og jeg har ganske høye forventninger til byen vi skal til, utifra det jeg har lest og sett på bilder! Det blir også en by jeg kommer til å reise ganske mye til de neste årene, men mer om det får vi ta senere. Jeg skal prøve å få til et innlegg etter jobb i kveld også, men jeg tør ikke love 100%! Hva er deres planer i dag? 

​// Some of my Instagram stories from the last couple of weeks! Feel free to follow me there if you want to see more than what comes on the blog ♥ I’m starting work now, I”m working today and tomorrow before I leave on Thursday. I’m starting to get really excited about going now, since it is a whole month since the last time, haha. I love travelling to new places and experience new things, and I have quite high expectations to the city we’re going to, from what I’ve read and seen on photos! It will be a city I’ll be visiting a lot the next few years, but more about that later. I will try to get up a post tonight after work too, but I don’t want to promise anything 100%. What are your plans today?

6 kommentarer

Siste innlegg