FLOWERS AND MORE FLOWERS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Outfit Cubus / Sneakers Nike

Jeg fikk litt “bestemorvibber” av dette antrekket, men her syns jeg faktisk det funka?! Iallefall med sneakers til. Jeg har så lyst på denne blusen, men jeg må bare prøve å si til meg selv at jeg har nok klær og må prøve å spare penger. Nei, det er vanskelig å jobbe på klesbutikken på høsten, det er jo da klærne man får mest bruk for kommer, her er jo det for det meste høstvær. 

Jeg har hatt en ganske travel dag i dag som startet med trening, og så spiste jeg lunsj med en kompis, hentet familien på flyplassen, dro på visning, og så tilbake til familien min. Raskt oppsummert, haha. Men en fin dag da! Når det gjelder visninga var det ikke helt det store for min del, men man kan jo ikke akkurat forvente at den første visninga skal være fulltreffer. Nå er jeg veldig trøtt og sliten, så det blir nok en tidlig kveld for meg. Tror jeg fortsatt er trøtt etter søndagen, jeg trenger skjønnhetssøvnen min altså! 

// I kind of got “grandma vibes” of this outfit, but I actually thought it worked?! At least with sneakers. I really want this blouse, but I just have to try saying to myself that I have enough clothes and try to save money. It’s so hard working at a clothing store in fall, because that’s when the clothes come that you get the most use out of, since we have mostly fall weather. I’ve had quite a busy day that started out with a workout, than lunch with a friend, picked up my family from the airport, went to look at an apartment, and then back to my family. A nice day! When it comes to the apartment I didn’t like it as much as I would’ve thought, but you can’t expect the first apartment to be perfect, so we’ll keep looking. Now I’m so tired, so I think this will be an early night. I think I’m still tired from Sunday, I need my beauty sleep! 

4 kommentarer

Siste innlegg