WEEKLY REFLECTIONS #4

Tiden går så ufattelig fort, jeg kan ikke tro at nok en uke er ferdig og at vi til og med er i august nå! Jeg var jo litt spent på hvordan det kom til å gå denne uken med tanke på at jeg skulle jobbe seks dager og få tid til alt annet også, men det gikk faktisk veldig fint! Siden jeg har vært så opptatt har jo tiden gått veldig fort også. Nå blir det mindre jobbing fremover siden folk begynner å bli ferdig med ferie. 

Neste uke gleder jeg meg veldig til, da står det endel spennende ting på planen! Jeg skal jo reise bort med familien til helgen, og det gleder jeg meg så mye til. Det er så lenge siden jeg har vært på ferie med familien, så det blir veldig koselig ♥ Som sagt vil jeg ikke si hvor vi skal helt enda (det kan jo hende jeg har nevnt det her før, men det husker jeg faktisk ikke), så jeg tenker jeg venter med å fortelle det til vi er der, så blir det litt mer spennende! Vi drar på torsdag, og før det skal jeg jobbe ett par dager, trene hver dag, og så skal vi på visning av en leilighet også. Jeg vil ikke ha noe høye forventninger da, og prøver å ikke tenke så mye på det selv om det er vanskelig. Hodet mitt er rett og slett fullt av leiligheter for tiden! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette antrekket kommer i løpet av uken også ♥ Fortell meg gjerne om noen av deres planer for uken! 

// Another week is over, and time is just flying by so fast, I can’t believe we’re in August already! This week has been so busy with all the working and other stuff, so it went by so fast. Now I’m so excited for next week! I’ll be travelling with my family towards the weekend, and I’m really looking forward to that since I haven’t travelled with my family for so long. I want to wait to tell you where we’re going, haha. We’re leaving early on Thursday, so before that I want to workout every day, and I’m working a couple of days, and we’re going to look at an apartment too. I don’t want to get my hopes up about the apartment and will try not to think so much about it even though it’s difficult. My head is just filled with apartments these days! 

7 kommentarer

Siste innlegg