COZY SUNDAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sunday uniform from Cubus

Denne dagen startet ganske tøft, jeg har nemlig bare sovet fire timer i natt! Det var så mye som foregikk i hodet mitt da jeg la meg i natt, så jeg klarte rett og slett ikke å sovne selv om jeg var kjempetrøtt. Så jeg våkna trøtt og gretten tidlig i dag, og dro en tur på trening og til Brun og Blid. Det hjalp litt på humøret, men herregud så trøtt jeg er! Nå har jeg fått i meg litt mat, og skal ta meg en god dusj, det pleier å hjelpe. Så i dag må jeg prøve å holde meg opptatt for å holde energinivået oppe, men her er endel som må ryddes og ordnes, så det bør ikke være noe problem. Og så tror jeg at jeg må prøve meg på å lage jordbærsyltetøy også! Alle disse jordbærene må jo brukes til noe. Hva er deres søndagsplaner? ♥

This day started out pretty tough, I didn’t get any more than four hours of sleep last night! There was so much going on in my head when I went to bed, so I just couldn’t sleep even though I was super tired. So I woke up tired and cranky early today, and went to the gym and to a tanning bed. It helped a little bit on my mood, but oh my god I am SO tired! Now I’ve just had breakfast and I will take a good shower, that usually helps. So today I have to try and stay busy to keep my energy levels up, but I have some cleaning and tidying to do, so that shouldn’t be a problem. And I think I’m gonna try making some strawberry jam too! All these strawberries have to be used for something. What are your Sunday plans? ♥

5 kommentarer
    1. Kjenner til det tanke kjør stresset i hodet på kvelden. Har hat det en del i det siste.
      I dag er siste dag av ferie før jobb. Så planen er og bare slappe helt av og ikke gjøre noen ting.

    2. Du er SÅ fin i brillene dine! Koseleg og avslappande antrekk! Vi har vore på Dønnfoss i helga. Kjekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg