ON A QUIET DAY AT WORK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! I dag var en veeeeldig rolig dag på jobb, for andre lørdagen på rad, og det har egentlig vært veldig rolig hele uka. Vi har nemlig gått og ventet på masse varer hele uka, men det har vært noen problemer med forsendelsene, så vi har nesten ikke fått varer denne uka. Vi har dermed fått veldig mye tid til andre ting, men mot slutten av uka har det vært veldig lite å gjøre. I dag tok Sara og jeg derfor turen ut for å ta bilder av noen plagg for butikken til å legge ut på Facebook og Instagram (@cubusalesundstorsenter). Jeg tok med kameraet mitt slik at jeg fikk ett par antrekk til bloggen også! Dere får se mer i løpet av de neste dagene ♥ Det blir en rolig lørdagskveld for meg, de fleste vennene mine er på ferie, men det kan hende jeg tar turen bort til Sara senere for å være litt sosial. Hva er deres planer? 

​// Hey guys! Today was a veeeery quiet day at work, for the second Saturday in a row, and it’s been very quiet the entire week really. We’ve been waiting for a lot of goods the entire week, but there have been some problems with the shipments, so we almost haven’t received anything. So we’ve had a lot of time to do other things, but at the end of the week we almost ran out of things to do since we’ve been restocking all week. So today Sara and I went outside to shoot some of the clothes for the store to post to Facebook and Instagram (@cubusalesundstorsenter).  I brought my camera to work so that I got a couple of outfits for the blog too! You will see more the next few days ♥ It will be chilled Saturday night for me, most of my friends are on vacation, but I may head over to Sara later to be social. What are your plans? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg