GOLDEN HOUR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Even more photos

God onsdagskveld dere ♥ For en støtte jeg fikk på mitt forrige innlegg, jeg blir helt rørt altså. Jeg håper det kanskje kan ha hjulpet noen andre der ute også, jeg vet jeg ikke er den eneste som har hatt det sånn. Jeg var ferdig ganske tidlig på jobb i dag, men har bare slappet av og tatt det med ro siden, så derfor ble det et sent innlegg i dag likevel. Denne uken går jo ganske i ett, så jeg ville rett og slett bare ta det litt med ro nå når jeg hadde muligheten. Men jeg er ferdig med senvaktene for uka nå, så jeg har nok av tid til blogging senere i uken! Som jeg nevnte tidligere har jeg fortsatt noen bilder fra Marbella, og denne kjolen har jo dere allerede sett noen ganger, men det ble så mange fine bilder at jeg ville vise dere noen flere. Det lyset altså! Jeg ser kanskje ikke så brun ut akkurat, men det går helt fint når lyset er så fint som det var. 

​// Happy Wednesday evening guys ♥ Thank you for all the support on my last post, it means so much. I was done at work pretty early today, but I’ve just been relaxing and taking it easy ever since, so this post is a bit later than planned tonight. This week is pretty busy, so I just wanted to take it easy now when I had the chance. But I’m done with my late shifts for the week, so I have enough time for blogging later this week! As I mentioned earlier I still have some photos from Marbella, and you have seen this dress a few times now, but we got so many good photos that I wanted to show you some more. That lighting! I may not look as tanned, but that’s fine with that beautiful light. 

7 kommentarer

Siste innlegg