LATEST LOOKS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
My latest looks – which one is your favorite?

God morgen dere, og hei august! Tenk at vi er i august, dette året flyr jo bare unna. Jeg er kjempegira på denne måneden, så jeg tenkte å komme med et innlegg senere denne uka om hva jeg vil gjøre denne måneden. Jeg begynner straks på jobb, men ville få ut dette innlegget før den tid, så det ikke blir sene innlegg her hver dag. Denne dagen er ganske hektisk, med ting jeg må ordne både før og etter jobb, og i pausen på jobb i dag. Men på sånne dager går det så fort, så det er helt greit! Jeg fikk unnagjort en veldig god armøkt tidligere i dag, så jeg er litt spent på hvordan det skal gå på jobb med løfting, det var kanskje ikke et sjakktrekk med armtrening før jobb, haha. Håper dere får en fin dag ♥

// Good morning guys, and hello August! I can’t believe we’re in August already, this year is just flying by. I’m so excited for this month though, so I thought I would post later this week what I want to do this month. I’m starting work now, but I wanted to get this post up before, so it won’t be late posts every day this week. This day is pretty hectic, with stuff I have to take care of before and after work, and in my break at work today. But days like these go by so fast, so it’s fine. I did a killer arm workout earlier today, so I’m curious to see how it will go at work with lifting, I don’t think it was that smart with an arm workout before work, haha. Have a great day  

14 kommentarer

Siste innlegg