WEEKLY REFLECTIONS #3

Denne uken har gått så fort, og egentlig vært veldig fin! Føler jeg har fått blogget bra, trent bra, og fått vært med både familie, venner, kjæreste, og jeg har kost meg på jobb. I dag har jeg brukt dagen på å forberede meg litt til uken som kommer, for den blir ganske hektisk. Jeg skal jobbe mandag-lørdag, og jeg vil jo ikke at det skal gå så veldig mye utover bloggingen, så jeg har nå forberedt fem innlegg til uken. Resten rekker jeg å ta etter hvert. Jeg har kun én senvakt, så resten av dagene har jeg god tid til å blogge etter jobb også. Jeg kommer ikke til å sette meg noe mål for uken om flere enn ett innlegg om dagen, men jeg håper jo at jeg kan få til mer av og til.

Ellers skal jeg opprettholde treningen, dette er jo faktisk viktig for energien og overskuddet både på og etter jobb. Jeg koser meg virkelig med treninga for tiden, og syns det er så gøy med variasjonen den har! Det er faktisk et høydepunkt å våkne hver mandag og få se øktene for uka, selv om de gjerne inneholder mye vondt, haha. Og så er det skikkelig dritt midt oppi økta, men SÅ deilig etterpå! Så jeg er veldig motivert for tida, og det er bra med tanke på at den treninga må skvises inn i uka som kommer. Ikke at det er så vanskelig når selve øktene kun varer en halvtime, da føler jeg ikke at det er noen unnskyldninger for å droppe de, når det tar så kort tid. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nei, jeg er gira på denne uken her jeg! Og etter denne uken skal jeg på tur med familien min, det gleder jeg meg veldig til ♥

// This week has gone by so fast, and it has been a really nice week! I feel like my blogging has been good, I’ve had good workouts, and I’ve spent time with family, friends and boyfriend, and I’ve really enjoyed work too. Today I’ve been preparing for the next week, since I’m working Monday-Saturday, and I don’t want that to affect the blog, so I have five posts ready. The rest I will make later in the week. So I won’t have any goals about more than one post per day, since my week will be so hectic. And I will continue with my workouts, I feel so motivated these days! I love the workouts and the variety, even though it sucks there and then when I’m doing the workout, but it feels SO good when I’m done! And working out is really important for my energy at work and after work. I’m actually really excited for this week, and after it’s over I’m going on a vacation with my family, so I’m really excited for that ♥

 

7 kommentarer
    1. Hvor mye betaler du for den appen du bruker for å få treningsprogram? Når jeg skal starte på studio så vil jeg så gjerne ha variasjon, ellers blir jeg så lei! Så jeg vet ikke om noe annet enn å betale noe ekstra for å holde motivasjonen oppe..

    2. Ingrid Elise: Troooor det er noe med 500kr for 3 måneder, men du kan velge å prøve 1 måned eller 12 måneder også, blir billigere jo lenger du kjøper! Også er det flere ulike programmer du kan trene på den appen også! Men du kan gi meg beskjed når du skal begynne på treningssenter, så kan jeg invitere deg til appen og du får prøve det gratis i en måned! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg