SIMPLE LBD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dress Ivyrevel (sponsored) / Sneakers Nike Air Force 1
 

Hei, fredag! Denne uken har gått altfor fort! Jeg har jobbhelg foran meg, men det er helt greit. Jeg har nettopp fylt opp kjøleskapet for helgen, jeg ble så inspirert etter en dokumentar jeg så i går. Tenkte å snakke litt om den i kveld, for den var så bra! Men det var ikke det dette innlegget skulle handle om, vi må snakke litt om denne kjolen! Jeg fikk den fra Ivyrevel og jeg elsker den. Så enkel, men så søt. Jeg er så glad i off shoulder, og denne kan brukes som både casual og pyntet. Jeg må si det at jeg foretrekker den med sneakers, enhver kjole som kan brukes med sneakers er perfekt for meg. Dette er ikke et sponset innlegg forresten, jeg har et samarbeid med Ivyrevel via Instagram, men siden dette er et antrekk jeg har brukt ville jeg vise dere her også. Og jeg har en rabattkode til dere også: MALINDH20 for 20% på hele Ivyrevel.com! 

// Hello, Friday! This week has gone so fast! I have a work weekend in front of me, but that’s fine. I just filled up the fridge for the weekend, I got so inspired by a documentary I saw last night. I thought I would talk a little bit about it tonight, it was so good! But that’s not what this post was going to be about, we have to talk about this dress! I got it from Ivyrevel and I love it. So simple, but so cute. I love off shoulder, and this can be worn both casual and dressed up. I have to say I prefer it with sneakers though, any dress that can be worn with sneakers is perfect for me. This isn’t a sponsored post by the way, I have a collaboration with Ivyrevel via Instagram, but since this is an outfit I’ve worn I wanted to show it here too. And I have a discount code for you: MALINDH20 for 20% off your purchase at Ivyrevel.com! 

5 kommentarer

Siste innlegg