GINGHAM DRESS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Dress Primark / Purse Nelly.com / Heels Bikbok (old)

Dette antrekket har jeg ventet så lenge på å vise dere, men jeg har også villet spare det litt, men nå tenkte jeg det var på tide. Som dere sikkert ser er det fra Marbella, og jeg elsker både antrekket og bildene! Jeg fant kjolen på Primark i Fuengirola, og jeg syns den var kjempekul! Jeg går vanligvis for enkle kjoler, men denne gangen følte jeg for å være litt mer vågal, hehe. Det er jo så billig der uansett! Og så elsker jeg gingham trenden, og sløyfen på kjolen var bare prikken over i’en. Og jeg elsker skoene. Og veska. Nei, jeg tror nesten dette må være mitt favorittantrekk fra ferien altså! Hva syns dere?

// I’ve been waiting so long to show you this outfit, but I’ve also been wanting to save it for a little while, but now I thought it was time. As you can probably see it’s from Marbella, and I love both the outfit and the photos! I found this dress in Primark in Fuengirola, and I thought it was so cool! I usually go for simple dresses, but this time I felt like being a little more “wild”, hehe. It’s so cheap in Primark anyways! And I just love the gingham trend, and the ribbon just made the dress. And I love the shoes. And the purse. I just think this will have to be my favorite outfit from this vacation! What do you think?
 

8 kommentarer

Siste innlegg