MOOD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tee Bikbok / Pants Cubus / Sneakers Nike Air Force 1

Noen litt enklere antrekksbilder i dag, av et enkelt antrekk! Jeg syns selv det er litt artig hvor mye stilen min kan variere fra dag til dag, alt etter hvordan jeg føler meg. Jeg har liksom ikke bare én stil, og klesskapet mitt kan se ganske forvirrende ut egentlig, med alle de ulike plaggene. En dag vil jeg pynte meg og se søt ut, en annen dag føler jeg for helsvart med skinnjakke, og en annen dag vil jeg bare være skikkelig comfy. I går var en mer comfy dag, det var nemlig veldig grått ute da jeg våknet så jeg fikk rett og slett litt høststemning, og da ble antrekket deretter! Men jeg DIGGER denne buksa som vi nettopp fikk inn på Cubus, så det var med tungt hjerte at jeg måtte ta den med på jobb i dag for reklamasjon, for den gikk opp i sømmen, som av og til kan skje med enkelte plagg dessverre. Men jeg skal kjøpe den på nytt når vi får den inn igjen, for jeg digger looken på den! Når den tid kommer skal jeg vise dere enda bedre bilder av den også.

// Simple outfit photos today, of a simple outfit! I think it’s funny how much my style can vary from day to day, it all depends on how I feel when I wake up in the morning. I don’t have just one style. One day I want to dress up and look cute, another day I feel like an all black-look with a leather jacket, and another day I just want to dress comfy. Yesterday was more of a comfy day, because it was so grey outside when I woke up, so I was in Autumn mood, which showed in my outfit as well! But I LOVE these pants that arrived in store not so long ago, so it was really sad when I had to bring it to work today to return it because there was a hole in the seams, which can happen to clothes sometimes unfortunately. But I will by it again when we get more of them, because I just love the look of it! I will show you better photos of it then. 
 

11 kommentarer

Siste innlegg