WEEKLY REFLECTIONS #2

Jeg fikk gode tilbakemeldinger på dette innlegget forrige søndag, så jeg tenker vi fortsetter, jeg! Første halvdelen av denne uken var mye preget av hodepine/migreneplager, som gikk endel utover mine mål for uken. Jeg fikk likevel utført alle fire treningsøktene mine, og jeg klarte tre av fire dager med to blogginnlegg. Det gjør ingenting med tanke på at jeg var såpass dårlig i starten av uken. 

Jeg har de samme målene denne uken, da jobber jeg også fire dager, og jeg vil ikke at det skal gå utover bloggen. Alt handler om forberedelser, så jeg tror det kommer til å gå helt fint. Minst fire dager med to blogginnlegg (gjerne flere dager om jeg får til det), og så skal jeg fortsette med treningen som forrige uke, men et nytt mål nå er å få inn mer cardio. Kondisjonen min er virkelig ikke bra, så der må jeg få til forbedringer, selv om jeg synes det er så kjedelig. Men siden treningen min er ganske høyintensiv, vil det hjelpe meg der om jeg får opp kondisjonen min også. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden jeg var så mye plaget med hodet forrige uke, har jeg brukt en liten ball i nakken min for å presse på de vonde punktene jeg har der for å løsne opp litt. Mest sannsynlig er det nok nakken min som har gjort at jeg har vondt i hodet, men det vet jeg ikke helt sikkert. Siden jeg har fri i morgen skal jeg prøve å få en akupunktur time, og så tenkte jeg også å få tatt en synstest. Selv føler jeg at jeg ser veldig bra, men det kan jo være noe der som gjør at jeg har hatt så mye vondt i hodet. 

Ellers har jeg ikke mange planene for uka, men kjæresten min har bursdag så det må jo bli en liten feiring der, og så vil jeg tilbringe tid med både familie og venner før alle drar på ferie ♥ Hva er deres planer for uka? 

// I got good feedback on this post last Sunday, so I’m thinking we’ll continue with this! The first half of my week contained a lot of headache/migraine, so that affected my goals for the week. But still I did the four workouts, and three out of four days I posted two blog posts here, so I think that’s good considering I wasn’t feeling well. I have the same goals this week, I will continue with my workouts but try getting in more cardio, and I will try to do two blog posts four days this week. Since my head wasn’t good this week, I’ve been using a small ball for pressure points in my neck, and tomorrow it’s my day off so I will try to get an acupuncture appointment, and I will schedule an appointment to check my vision. I don’t feel like I have bad vision, but maybe that could be the reason for my headaches, who knows. Otherwise I don’t have many plans for the week, but it’s my boyfriend’s birthday, and then I want to spend time with both family and friends before they’re all leaving for vacations. 

3 kommentarer
    1. du er flink <3
      selv har jeg 1 uke igjen av ferien, så den skal nytes 😀
      skal feire bursdagen min som er på torsdag, ellers får vi se hva som skjer!
      selv har jeg vært veldig plaget med hodepine, og var på synstest for ikke så lenge siden, og jeg måtte opp i styrke på begge øynene. Etter det, så har jeg ikke hatt hodepine i det hele tatt, så det kan helt sikkert hende det er synet som gjør at du får hodepine!

    2. Flott innlegg og fint bilde, Malin! Håper at hovudverken vil ta slutt! Ønsker deg ei super veke! ❤️

    3. Hege Kristin: Så digg 😀 Håper faktisk at det er synet, for da vet jeg iallefall hva som forårsaker det og kan stoppe det… selv om jeg ikke er så gira på å begynne med briller/linser, men heller det enn hodepine, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg