RED BLOUSE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Blouse Ivyrevel (Sponsored) / Skirt Bikbok

Rødt er en farge jeg svært sjeldent går i, jeg har rett og slett ikke følt at det er en farge for meg, men det siste året har jeg begynt å like den mer og mer, så lenge det er den riktige rødfargen. For min del føler jeg det må være en litt dypere rødfarge, og ikke helt knæsj. Jeg falt helt for denne blusen fra Ivyrevel, og jeg syns den er perfekt til sommerkvelder når det blir litt kjøligere, og så liker jeg veldig godt mønsteret og armene på den. Jeg tok meg en pause fra bloggen i går, for jeg hadde ikke så mye på hjertet rett og slett. Jeg vil ikke blogge bare for å blogge heller, så da tenkte jeg at det var like greit å la være. Lørdager er jo gjerne den dagen det ikke er så mange som leser blogger uansett. Men i dag er jeg tilbake! Jeg skal ta turen på trening nå, og senere blir det kjedelige gjøremål som rydding og klesvask, og så må jeg få tatt noen bilder også. Håper dere har en fin søndag ♥

// This past year I’ve started liking the color red more and more, and it’s not a color that is very typical me. For me it has to be the more deeper red tone, and not the bright one. I really fell for this blouse from Ivyrevel, I love the pattern and the arms. Perfect for those chillier summer nights! I took a break from blogging yesterday, I just didn’t feel like I had anything to say, so I just didn’t blog. I don’t want to blog just to blog, so I thought I’d might as well not. Today I’m back though, and now I’m about to head to the gym. Later today is all about boring chores like cleaning and doing laundry, and I have to shoot some photos too. Hope you all have a nice Sunday 

6 kommentarer

Siste innlegg