PALM LEAVES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bikini Cubus / Sandals Urban

God fredag og sommerdag, dere! Vestlandet slår på stortromma denne helgen og vi er nå på tredje dagen med finevær! Det må nesten bare nytes mens vi har det, så om en liten time skal jeg plukke opp jentene så tar vi oss en aldri så liten roadtrip til et sted det er enda varmere. Jeg skal jo jobbe i morgen, så i dag skal jeg nyte det iallefall. Tenkte derfor det var passende med disse bildene fra Spania i dag siden det tross alt er bikinivær her også nå. Nå må jeg finne ut hva jeg skal ha på meg, jeg har så mye sommerklær som jeg naturligvis sjeldent får brukt, så jeg får rett og slett et skikkelig luksusproblem når det først er sommer her, haha. Følg meg gjerne på Instagram @malindh, jeg legger ofte ut stories der, så får dere se hva jeg driver på med! Legg igjen deres også så tar jeg en titt ♥

// Happy Friday and summer day, guys! The West Coast is killing it this weekend and we’re on the third day with nice weather! We just have to enjoy it as long as we have it, so in an hour I’m picking up the girls and then we’ll go on a small roadtrip to a place where it’s even warmer. I’m working tomorrow, so today I just have to enjoy the weather. I thought it would be appropriate with these photos from Spain today since it’s bikini weather here as well now. Now I have to find out what I’m going to wear, I have so much summer clothes which I obviously can’t use that much, so I have a luxury problem when the summer is here, haha. Feel free to follow me on Instagram @malindh, I often post stories there, so you can see what I’m up to! Leave yours in the comments and I’ll take a look too 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg