PHONE READY FOR SUMMER

Sponsored products

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Wallet here

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Phone case here.

Tenkte jeg måtte vise dere mine nyeste additions i dekselsamlingen min! De siste månedene har jeg bare brukt et gjennomsiktig deksel, men nå tenkte jeg det var på tide med en forandring, med noe litt mer livlig, så da var det veldig hyggelig at iDeal of Sweden ville sende meg et par av deres produkter! Lommebokdeksel er noe jeg vanligvis ikke har likt noe særlig, rett og slett fordi jeg syns det er så upraktisk å alltid måtte åpne den når jeg skal sjekke telefonen, derfor ble jeg veldig glad da jeg så at disse har magnetiske deksel inni, slik at jeg lett kan ta ut mobilen når jeg for eksempel bare er hjemme og ikke har bruk for lommeboken. Og så ville jeg ha et veldig sommerlig deksel, og da falt jeg veldig for dette herlige med fugler og polka dots. Jeg har ikke sett noe lignende motiv andre steder, så dette likte jeg veldig godt. 

RABATTKODE TIL DERE: Bruk koden SUMMER2017 for å få 30% rabatt på hele sortimentet! Koden er gyldig i 24 timer fra publiseringstidspunktet til dette innlegget. Nettsiden finner dere her

// iDeal of Sweden sent me these cases for my phone, and I’m so happy with them! The wallet is magnetic, so you can easily take your phone out of it when you don’t need the wallet. So convenient. And I fell in love with this case for summer, I think the print is so cool with the birds and polka dots, I haven’t seen anything like it anywhere else. 

DISCOUNT CODE FOR YOU: Use the code SUMMER2017 and get 30% discount on the entire site! The code is valid for 24 hours from the time this post is published. Find the website here

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg