SUMMER DAY AWAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en fin dag i solen dette har vært ♥ Dette var den eneste dagen jeg hadde muligheten til å dra og besøke besteforeldrene mine, så jeg er så glad for at vi var så heldig med været i tillegg. Jeg var så smart at jeg hadde tatt på meg en svart kjole, noe som selvfølgelig endte opp med å bli altfor varmt, så jeg dro en snartur ned på Cubus og kjøpte en bikinioverdel og shorts. Lenge leve sommersalg! Det skal heldigvis være greit vær resten av uken også, så jeg får prøve å nyte det når jeg ikke jobber. Og siden jeg har nevnt det i hvert innlegg, jeg har seriøst fortsatt vondt i hodet. Men nå har jeg bare bestemt meg for at jobbe må jeg uansett, for jeg har rett og slett ikke samvittighet til å være mer borte, og så skal jeg prøve å få meg en akupunktur time på fredag for da har jeg fri. I mellomtiden skal jeg prøve å få rullet litt med foam rolleren, i tilfelle det er nakken min som er grunnen til hodepinen, og få kjæresten min til å massere meg. Så håper jeg at jeg snart kan slutte å nevne denne hodepinen, men jeg må nesten bare når det går så mye utover livet mitt! Hva har dere gjort i dag? Og forresten, finner dere en feil på bildet med maten? 

// What a nice day in the sun this has been ♥ This was the only day I was able to go and visit my grandparents, so I’m so happy we were lucky with the weather as well. I was so smart to wear a black dress, which of course ended up being way too hot, so I quickly went down to Cubus and bought a bikini top and a pair of shorts. Long live summer sales! Luckily it will be nice weather for the rest of the week too, so I’ll have to try and enjoy it when I’m not working. And since I’ve been mentioning it in every post, my head is seriously still aching. But now I’ve decided that I just have to go to work no matter what, because I’ll feel so bad if I have to miss more work, and I’m going to try and get acupuncture on Friday since it’s my day off then. In the meantime I will roll with the foam roller, in case it’s my neck that’s the reason for the headache, and get my boyfriend to give me a neck massage. And I really hope I can stop mentioning this headache soon, but I just have to when it’s such a big part of my life. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg