STRAWBERRY SNACK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! Jeg er nå på vei ut døra for å dra avgårde til besteforeldrene mine for dagen, det ser ut til å bli en nydelig dag ute, så det er jeg veldig glad for når jeg har fri! Jeg har endelig fått unnagjort ukens første treningsøkt, og nå skal jeg altså sette ut på en liten roadtrip for å besøke besteforeldrene mine. Det er bare en liten time unna, men vi kaller det roadtrip uansett. Bildene i innlegget er noen flere fra Marbella, jeg er jo så svak for sjokoladedekte jordbær at jeg bare måtte kjøpe en “cone” med det der. De forsvant ganske fort for å si det sånn, og det måtte de nesten uansett siden sjokoladen begynte å smelte mens jeg spiste de. Dette er en av mine store sommer cravings, og jeg har spist det så mye allerede i sommer. Men altså, jordbær og sjokolade må jo være en av de beste komboene som finnes der ute, er dere ikke enig? ♥

// Hey guys! I’m on my way out the door now to go to my grandparents for the day, it looks like it will be a lovely day outside, so I’m really happy about that since it’s my day off! I’ve finally done the first workout of the week, and now I’m heading out for a small roadtrip to visit my grandparents. It’s just a small hour away, but we’ll call it a roadtrip anyway. The photos in this post are from Marbella, I’m so weak for chocolate covered strawberries that I just had to buy a cone of them. They disappeared pretty fast, and they almost had to anyway since the chocolate started melting while I was eating them. This is one of my big summer cravings, and I’ve eaten a lot of it already this summer. But I mean, strawberries and chocolate just have to be one of the best combos out there, don’t you agree? ♥

8 kommentarer

Siste innlegg