FOR A GOOD NIGHTS SLEEP

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg plukket med meg denne fra L’Occitane i Marbella, og jeg har sett etter den ganske lenge. Det er Relaxing Pillow Mist, og skal visstnok hjelpe for en god natts søvn. Om det funker vet jeg ikke enda ettersom jeg ikke har testet den, men jeg tenkte å teste den i kveld siden jeg har sovet ganske dårlig de siste to nettene. Om det så bare er Placebo-effekt gjør det ingenting for meg så lenge det faktisk funker. Jeg skal iallefall si ifra til dere hva jeg synes, jeg har hørt mye bra om den så jeg er veldig spent. Nå håper jeg iallefall at jeg får sove godt i natt uansett, for de siste to dagene har ikke vært så bra for meg. Jeg endte opp med å måtte bli hjemme fra jobb i dag fordi jeg enda ikke var bra i hodet, og selv om migrenen forsvant ut på formiddagen, har jeg fortsatt hatt hodepine i hele dag. Nå vil jeg virkelig bare bli bra, og i morgen drar jeg på en liten dagstur for å besøke besteforeldrene mine, så da vil jeg hvertfall føle meg topp. Regner med dere forstår hvorfor det har vært sene oppdateringer disse to dagene, nå håper jeg på bedre dager ♥

// I picked this up from L’Occitane in Marbella, and I’ve been looking for it for quite some time now. It’s the Relaxing Pillow Mist, and it’s supposed to help for a good nights sleep. If it actually works I don’t know since I haven’t tested it out yet, but I thought I’d test it out tonight since I haven’t slept that well the last two nights. If so it’s only Placebo-effect I don’t care as long as it actually works. I will let you know what I think, I’ve heard a lot of good things about it so I’m excited. At least I hope I will get a good nights sleep now anyways, because the last two days have not been good for me. I ended up having to stay home from work today because my head still wasn’t good, and even though the migraine disappeared earlier in the day, I’ve still had a headache all day. Now I just really want to get well, and tomorrow I’ll go on a daytrip to visit my grandparents, so then I really want to feel good again. Hopefully you can understand why the updates have been so late the last couple days, now I’m just hoping for better days 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg