BEACHES FOR DAYS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Top Bikbok / Pants River Island / Jacket Forever21 / Shoes Topshop / Purse Zara

Et sent hei fra meg i dag! Starten på uka var ikke helt som jeg hadde håpt på, jeg fikk migrene i går kveld og den har preget en god del av dagen i dag. Første dag tilbake på jobb, og jeg måtte dra hjem etter tre timer. Ikke akkurat det jeg hadde lyst til nå når det er ferietid og veldig mye å gjøre på jobb, men migrenen er dessverre ikke noe jeg kan styre. Jeg dro hjem og la meg, og etter jeg hadde sovet litt og følte meg mye bedre, dro jeg tilbake på jobb. Jeg angrer nok litt på det akkurat nå for jeg har ikke vært helt bra i ettertid, men nå har jeg tatt en migrenepille til, og føler meg bedre, så nå håper jeg virkelig at jeg våkner opp helt fin i morgen. Det er altså derfor det blir så sent her fra meg i dag, men av og til må det bare bli sånn. Jeg er glad for at jeg fikk lagt ut noe iallefall, for det trodde jeg en stund at jeg ikke kom til å klare. Så jeg håper dere har hatt en fin mandag iallefall ♥

// A late hello from me today! The start of my week wasn’t exactly as I had hoped, I got a migraine late last night and it has affected a lot of my day today. My first day back at work, and I had to leave after three hours. Not exactly what I wanted now that people are on vacation and it’s a lot to do at work, but the migraine is sadly not something I can control. I went home and got straight into bed, and after I had slept for a while and felt a lot better, I went back to work. I regret that a little bit now because I haven’t been feeling that well this evening, but I’ve taken another migraine pill and I’m feeling better, so I really hope that I wake up completely fine tomorrow. So that’s why it got so late with the post here today, but some times it just has to be this way. I’m glad I could post something at least, because for a while I didn’t think I would be able to do that. Hope you’ve all had a good Monday at least 

20 kommentarer

Siste innlegg