WEEKLY REFLECTIONS

Jeg tenkte å starte noe nytt her, ikke nødvendigvis ukentlig, men de søndagene jeg føler for det. Jeg har jo tidligere hatt “uken som gikk”-innlegg, og nå tenker jeg å gjøre noe lignende, men istedenfor å se på uken som har vært, vil jeg se på uken som kommer. Rett og slett tenke litt over hva jeg vil og må gjøre i uken som kommer, planer, og ellers tanker jeg kanskje har. Syns dere det høres bra ut? Håper det! 

// I thought I would start something new here, not always weekly, but the Sundays I feel like it. I’ve previously had posts looking back on the week that passed, and now I’m thinking about doing something similar, but instead of looking at the week that passed, I want to look at week ahead. Just thinking about what I want and have to do the next week, plans, and otherwise some thoughts I might have. Do you think it sounds good? I hope so! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den kommende uken vil jeg fokusere på effektivitet. De neste ukene skal jeg jobbe endel, så jeg må rett og slett planlegge for å få gjort det jeg vil gjøre, og jeg må stå opp tidlig hver dag. Det vil si at jeg ikke skal ligge å dra meg bare fordi jeg kan. Jeg skal jobbe fire dager, og når jeg ikke jobber skal jeg enten trene eller jobbe med bloggen, i tillegg til at jeg vil få til en liten dagstur til besteforeldrene mine en av dagene jeg har fri. Fra neste uke av er det fire styrkeøkter i treningsprogrammet mitt istedenfor tre, og jeg vil helst fullføre alle disse. Jeg vil også legge ut to innlegg på bloggen iallefall fire av dagene, det har det vært dårlig med den siste tiden. 

// Next week I want to focus on efficiency. The next weeks I’ll be working a lot, so I just have to plan well to get done what I want to get done, and I have to get up early every day. That means that I can’t lie in bed for hours just because I can. I’m working four days, and when I’m not working I’m either going to work out or work with the blog, and in addition I want to take a small day trip to my grandparents one of the days I don’t have work. From next week there are four resistance workouts instead of three in my workout program, and I want to get all of these done as well. I would also like to publish two posts on the blog at least four of the days, because I’ve been so bad at that lately. What are your plans for the week?

Hva er deres planer for den kommende uken? 

7 kommentarer

Siste innlegg